kata mutiara penuh dengan kasih sayang....



Begetar  tangan ku ketika  saya  mulai  menulis  untuk mu hatiku memaksa aku untuk menulis , banyak yang  kurasakan tapi setelah aku pegang penaku  hilang akal ku , tak tentu dari  mana  ka aku hendak memulai untuk menulis, mungkin buruk pada pandangan umum  perbuatan  saya mengirim surat ini ke pada mu.




 Satu permintaan aku kepada mu                                                                                Jangan pernah  kecewakan hati orang lain orang yang ingin berlindung kepada diri padamu……..........





           Kau memberikan harapan kepada aku, kau telah berikan aku kekuatakan kepada  ku  untuk  berani  menyatakan  hal yang  sebenarnya, ini la kejujuran aku – aku   memberanikan  diri  untuk  menyatakan  aku  mencintaimu,   saya berharap kau akan sudi menjadi kawan dalam hidupku untuk selamanya, aku telah jatuh hati kepada mu mudah – mudahan kau sudi jadi pasangan ku dunia maupun di akhirat  nanti.

Subscribe for latest Apps and Games


0 komentar:

Posting Komentar